Erasmus+ aktivnostima u 2. c razredu potičemo mir, prijateljstvo i zajedništvo

Kao učiteljica 2. c razreda, u rujnu ove godine prisustvovala sam Erasmus+ mobilnosti koja je
podrazumijevala tečaj na kojemu su se polaznici educirali kako upravljati sukobima, kako poticati razvoj
emocionalne inteligencije te što poduzimati kako bi se u što većoj mjeri spriječilo nasilje.
Diseminacija tečaja se najviše očituje u učestaloj primjeni različitih aktivnosti u samome razredu. Za
početak, radionice se baziraju na radu na sebi i osobnom razvoju učenika. Cilj je prijateljima u razredu
slobodno prezentirati osobne vrijednosti i emocije kako bi učenici prihvatili sebe, osluškivali druge, ali i
prihvaćali različitosti i drugačije stavove. Krajnji cilj je učenicima osvijestiti kako je dugoročno bitno rasti
osobno, ali i rasti u zajednicama i sa zajednicama kojih su dio.

Početne aktivnosti podrazumijevale su:
– vježbe disanja i umirivanje uma i tijela
– imenovanje različitih emocija, njihovo prepoznavanje u sebi te razlikovanje ugodnih od neugodnih
– izražavanje poželjnih emocija te prikazivanje emocija na različite načine
– doživljavanje i prikazivanje sebe različitim osjetilima
– suočavanje s neuobičajenim izazovima i građenje pozitivne osobne slike o sebi.

Neke aktivnosti su bile korelirane i s Danima sjećanja na temu Priče o zagrljaju Siniše Glavaševića, kao i
prikazivanjem prikupljenih podataka na satima prirode i društva, hrvatskoga jezika, likovne kulture i
matematike.

Učenici su svaki put uživali u radionicama i vesele se novim samo/spoznajama.

Ivana Lović Štenc