WhatsApp Image 2024-04-30 at 11.08.32
Vrtićanci u 1. d

Suradnja DV Trnsko i OŠ Kajzerica traje od samih početaka rada naše škole. Danas, 30. travnja 2024. posjetila su nas djeca iz vrtića u Kajzerici. Skupina Zvjezdice bila je u 1.d. Učenici i vrtićanci zajedničkim su snagama napravili kućicu za ptičice. Ovim posjetom vrtićanci su imali priliku zaviriti iza vrata osnovnoškolske učionice, a zajedničkim radom […]

Trećaši izradili digitalnu slikovnicu na engleskom jeziku

Učenici su 3.c i 3.e razrednog odjela na dodatnoj nastavi Engleskoga jezika sa svojom su učiteljicom Tamarom Maljcov Lulić izradili digitalnu slikovnicu. Učenici se kontinuirano kroz dodatnu nastavu upoznaju s izvornim slikovnicama na engleskom jeziku te su tako nakon čitanja slikovnice From Head to Toe  Erica Carlea bili zainteresirani za dramatizaciju i samostalno čitanje priče što […]

440566021_450222517561495_1022243204085273393_n
Diseminacija Job shadowinga provedenog Berlinu učiteljima OŠ Kajzerica

Učiteljice razredne nastave Matilda Verkić i Helena Horžić Njegovan održale su predstavljanje svoje mobilnosti Job shadowinga u Berlinu kolegicama iz OŠ Kajzeirca. Učiteljice su predstavile organizaciju njemačkog školstva, konkretne škole koju su posjetile te sve aktivnosti u kojima su sudjelovale.

438108667_450626440854436_3641507390262200969_n
Diseminacija CLIL-a i PBL-a

Učiteljice Tea Mađor Božinović i Lidija Žugčić dana 25. travnja 2024. održale su diseminaciju mobilnosti CLIL & PBL to improve Student Engagement kolegama u OŠ Kajzerica.  Mobilnost je bila u Firenci. Učiteljice su predstavile program svoje mobilnosti, objasnile su razliku između CLIL-a i PBL-a, pokazale su primjere istih te su predstavile svoj PBL projekt Be […]

438795872_449704030946677_7838236933146696958_n
Kako komuniciramo?

Učenici 3.d razrednog odjela s učiteljicom produženog boravka Antonijom Pažin sudjelovali su u radionici na temu komunikacije. Upoznali su se s tri vrste komunikacije – asertivnom, pasivnom i agresivnom. Učiteljica je prvo teorijom, a zatim praktičnim primjerima objasnila učenicima pojmove te njihove karakteristike. Kako bi sami osvijestili načine kojima komuniciraju, učenici su u skupinama samostalno […]

IMG_20240424_163826
ETWINNING PROJEKT: U SVIJETU LIKOVNIH UMJETNIKA 6 – EKO PORUKE PO UZORU NA KEITHA HARINGA

Učenici 3.a u produženom su boravku 22. travnja 2024. obilježili Dan planeta Zemlje. Napravili su crteže po uzoru na američkog umjetnika Keitha Haringa i napisali eko poruke. Pomoću eko poruka pozivaju sve stanovnike Zemlje na očuvanje zraka, voda, tla i šuma. Učenici poručuju: “Čuvajte: vode, šume, životinje i biljke!” “Bez vode nema života.” “Očuvaj planetu […]

PHOTO-2024-04-23-13-38-00 (1)
Terenska nastava na Dan planeta Zemlje – Zagrebačke otpadne vode

Učenici četvrtih razreda posjetili su Postrojenje za pročišćavanje otpadnih voda u Zagrebu povodom Dana planeta Zemlje. Posjet je organiziran s ciljem educiranja učenika o važnosti očuvanja okoliša i pravilnog postupanja s otpadnim vodama. U sklopu posjete, učenici su imali priliku razgledati postrojenje i naučiti o procesima pročišćavanja otpadnih voda te o važnosti recikliranja i smanjenja […]

Iskustva s Teaching Assignmenta učiteljice Danijele Lokmer

Učiteljica engleskog Danijela Lokmer je u sklopu Erasmus akreditacije OŠ Kajzerica otputovala u Španjolsku u pokrajinu Leon. OŠ Kajzerica po prvi put u sklopu projekta provodi Teaching Assignment, a učiteljica Danijela Lokmer će primarno predavati engleski unutar kurikuluma škole Istituto Alvaro Yanez, a također održati sate o kulturi, geografiji, povijesti i turizmu Hrvatske. Prvi dan […]

Posjet Gradskom kazalištu Trešnja

Učenici šestoga i osmoga razreda u petak, 12. travnja 2024., u pratnji svojih učiteljica, posjetili su Gradsko kazalište Trešnja i pogledali predstavu ,,Dražen“ koja tematizira djetinjstvo i odrastanje Dražena Petrovića, našega košarkaškog Mozarta. Radnja predstave obuhvaća razdoblje od Draženova učenja gitare u glazbenoj školi i prvih ulazaka u košarkašku dvoranu s bratom do povijesnog osvajanja […]

Demos

Color Skin

Header Style

Layout

Wide
Boxed