Međunarodni projekt – Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja

U međunarodni projekt Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja uključili smo se ove školske godine. Cilj je projekta povezivanje učenika i učitelja iz Hrvatske i Slovenije kroz zajedničko čitanje i upoznavanje kulturne i književne baštine susjednih zemalja. Sudjelovali su učenici 3.d razrednog odjela s učiteljicama Danijelom Cerjan i Idom Tomić.
Ljubav prema čitanju prenosimo na učenike već od prvog razreda, a ovaj projekt bio nam je samo još dodatni poticaj za daljnji razvoj čitanja. Čitali smo mi učenicima, a učenici sebi međusobno.
Aktivnosti koje smo provodili: čitanje, razgovor o knjizi, predstavljanje nove slikovnice za djecu u knjižari Menart, ilustracije, stvaranje novih priča…

Povezali smo se s Osnovnom školom Elvire Vatovec Prade iz Kopra, Slovenija.
Od učenika smo dobili papire na kojima su bili nacrtani oni i napisano nešto o njima – kada su rođeni, koliko imaju godina i što najviše vole raditi. Mi smo njima poslali „osobne iskaznice“. Na A5 papir nacrtali smo sebe i u kratkih 5 rečenica se predstavili (ime i prezime, godine, najdraži predmet, najdraža boja i najdraži sport).
Učenici su u projektu otkrili ljepotu pisane riječi, stjecali naviku i potrebu za čitanjem, otkrili različite načine čitanja razvijajući iskustva čitanja koja oblikuju i preoblikuju osobna iskustva te otvaraju nove perspektive, potiču razvoj literarnoga ukusa, mašte i refleksiju o svijetu, sebi i drugima. Veselimo se nastavku suradnje s prijateljskom školom i novim zajedničkim akivnostima.

 

Projekt je uspješno proveden i verificiran od strane nosioca projekta.

Demos

Color Skin

Header Style

Layout

Wide
Boxed
OŠ Kajzerica
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.