Visual thinking u nastavi hrvatskog jezika

Učiteljica Stanka Svetličić na Job Shadowingu u Španjolskoj imala je priliku vidjeti kako se metoda Visual Thinking primjenjuje u projektnoj nastavi. Učenike 5. d razrednog odjela učiteljica je upoznala s navedenom tehnikom izradivši svakom učeniku knjižicu o tome što je Visual Thinking, čemu služi te kako se koristiti ovom zanimljivom tehnikom u poboljšanju svojega učenja.

Nakon toga učenici su upoznati s idejom Erasmus programa pa su napravili malo istraživanje o Erasmusu te uz pomoć tehnike Visual Thinking objasnili što su saznali o Erasmusu.

Također, učenici su uz pomoć Visual Thinkinga interpretirali priču Darka Macana Nove tenisice.

Do kraja školske godine učenici će na nastavi hrvatskoga jezika služeći se Visual Thinkingom predstavljati svoje kreativne ideje povezane s bontonom (u školi, kazalištu, tijekom jela, u javnom prijevozu). Cilj je osnažiti učenike u govornim vještinama te ojačati komunikacijske sposobnosti, sposobnost rješavanja problema, timski rad, iskazivanje samoinicijative te informatička pismenost. Svoje će radove (plakate) izložiti u projektnoj učionici, a video uratke u zbirci na mrežnoj stranici škole.

Visual thinking u nastavi