Povodom obilježavanja Tjedna mozga u Hrvatskoj učenici 3. ab u produženom boravku sa svojom učiteljicom Idom Belošević u parovima su izradili umne mape motivirani Tjednom mozga.
Učenici su prvo pogledali edukativni videozapis o mozgu, odgovarali na pitanja, a zatim čitali zanimljivosti o mozgu.
Usvojeno znanje prikazali su umnim mapama.
Umna mapa kao shematski opis nekog znanja sadrži riječi, rečenice, simbolične sličice ili crteže koji predstavljaju određenu temu.
Izgled umne mape izveden je tako da se u središtu nalazu ključna riječ, tj. tema, u našem slučaju mozak, a oko nje se dalje zrakasto granaju ostale zamisli, tako da su svi dijelovi međusobno povezani grafički i semantički te čine cjelinu.
Umna mapa pomaže nam da kvalitetno organiziramo neko znanje, a u svakom slučaju ona potiče na kreativnost i razmišljanje.
Učenici su jedni drugima predstavljali svoje umne mape i uživali u usvajanju novih znanja.