TEMA OSJEĆAJI KROZ SAT RAZREDNIKA, LIKOVNU KULTURU I GLAZBENU KULTURU

Učenici 2. a su na Satu razrednika razgovarali o osjećajima. To je važna tema, a posebno smo joj posvetili pažnju u ovim izazovnim vremenima u kojima živimo.

Učenici su imenovali ugodne i neugodne osjećaje i opisivali primjere u kojim situacijama se ugodno ili neugodno osjećaju. Nakon razgovora su ponovili o osjećajima kroz PowerPoint prezentaciju. Zatim je slijedio sat Likovne kulture isprepleten sa satom Glazbene kulture na kojem su temperama slikali osjećaje. Toplim bojama su slikali ugodne osjećaje, a hladnim bojama neugodne i naučili što znači kontrast toplo – hladno.

Tijekom slikanja slušali su Četiri godišnja doba, A. Vivaldija. Naučili su osnovne informacije o skladatelju i uživali u raznolikosti četiri koncerta za violinu i orkestar. Slušajući Četiri godišnja doba učenici su doživjeli zvukom opisane ljepote svakog godišnjeg doba koja su različita i drugačija baš poput osjećaja...