Financijska pismenost kroz igru

U ožujku ove godine Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga objavila je natječaj u svrhu podizanja svijesti o financijskoj pismenosti djece viših razreda osnovne škole.

Natječajem se željelo potaknuti učenike na upoznavanje s pojmovima financijske pismenosti s naglaskom na financijske usluge. Društvena je igra mogla sadržavati sljedeće teme:

 

  • štednja nasuprot potrošnji
  • razlikovanje želja i potreba
  • ulaganje
  • osiguranje
  • odgovorno financijsko ponašanje
  • štednja za mirovinu.

 

Naš tim od četiri člana, vrijednih osmaša (Andrija Govorčinović, Andrija Nakić, Borna Boras i Roko Zado Bešker), odlučili su se prijaviti na natječaj te su krajem svibnja osmislili igru Štedograd. Rezultate još nismo saznali, no vjerujemo, ako igra i ne pobijedi, oživjet će i biti popularna među našim budućim mladim financijerima.