Učenici 3. c razrednog odjela u prvom su polugodištu sudjelovali u razrednom projektu Čitanje je fora.
Cilj projekta je poticanje čitanja učenika trećih razreda. Učenici su samoprocjenom došli do zaključka da njihova vještina čitanja nije usvojena u potpunosti i da je treba usavršiti. Iznosili su svoje prijedloge kako bi riješili ovaj problem. Uočavali su dobre i loše strane različitih rješenja te se odlučili za najbolji, prezentaciju književnih djela koja su čitali u slobodno vrijeme.
Na Satu razrednika su, samostalno ili u paru, prezentirali pročitane knjige te na kreativan način pokušali motivirati ostale učenike za čitanje. Tijekom projekta osmislili su razrednu kućicu za knjige u kojoj jedan drugome posuđuju knjige te razredni knjigomjer u koji upisuju što su pročitali tijekom školske godine. Napravili su letak kojim će i ostalim trećašima preporučiti zanimljiva književna djela.
Naučili su suradnički učiti, usavršavali vještinu javnog nastupa i prezentacije i, što je najvažnije, potaknuli ostale učenike na čitanje. Projekt su ocijenili kao poučan i zanimljiv, a predstavit će ga u ožujku na Županijskoj smotri projekata iz građanskog odgoja i obrazovanja i ostalih međupredmetnih tema.